Google Ads - Få hjælp til opsætning af din Adwords kampagne.

Google Ads

Google Ads, den hurtige vej til at komme i toppen af søgeresultaterne

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer.

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Mange internet marketingfolk er komplet forvirret over brugen af Google Ads (Adwords) i deres reklamekampagne. Nogle virksomheder mister tusindvis af kroner, med Ads, men der findes også dem der har brugt Google Ads til at skabe succes og tage deres virksomhed til helt nye højder.

Selv om virksomheden kun vil benytte sig af Google Ads, så skal hele websiden stadig søgemaskineoptimeres, og det anbefales at lave linkbuilding som minimum fra de sociale medier. Som et godt alternativ, eller supplement anbefales det at oprette en Facebook markedsføring kampagne, så virksomheden også bliver synlig på de sociale medier, hvor der kan rammes præcise målgrupper, for de services og produkter som virksomheden tilbyder.

o

Resultater der er bedst i forespørgsler:

Tre typer af match sætninger 

  • Hvor kan jeg købe Adidas basketball sko?
  • Sælger Adidas basketball sko?
  • Anmeldelser af basketball sko lavet af Adidas
p

De bedste resultater vist i forespørgsler:

De bedste resultater I forespørgsler.

  • Adidas basketball sko?
  • Sælger Adidas basketball sko?
  • Anmeldelser af basketball sko lavet af Adidas.
t

Hvad er forskellen på de to grupper?

Der er lige præcis seks specifikke fejl, som virksomhederne laver når de bruger Google Ads.

Fejl #1: De bruger forkerte typer af match sætninger. Match sætninger er en af de største fejl mange folk begår, da de er nye inden for Google Ads. Med Ads, kan du bruge keyword sætninger på 3 måder. Bredt Match, Eksakt Match, og Udtryks Match.

Book En Times Gratis Rådgivning 

Book en times gratis konsultation med vores specialister, så vi kan hjælpe dig godt videre.

Du får konkret, løsningsorienteret vejledning og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din eventuelle kommende samarbejdspartner.
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på
27 92 92 92.

    Google Ads
    ?

    Bredt Match

    Et fleksibelt søgeord betyder, at din annonce vises (hvis der anvendes de nøgleord) overalt i søgestrengen i vilkårlig rækkefølge. Hvis dit søgeord er “Adidas basketballsko”, vil din annonce blive vist i enhver søgeforespørgsel, der indeholder disse 2 ord i vilkårlig rækkefølge.

    >

    Det rigtige match

    Det rigtige keyword match betyder lige præcis det. Lige præcis disse keywords og den sætning og intet andet skal være inkluderet I søgningen. Ingen ekstra ord eller sætninger før eller efter.

    De bedste resultater I forespørgsler.

    • “Adidas basketball shoes”
    • Sælger “Adidas basketball shoes”?
    • Anmeldelser af “basketball shoes” lavet af Adidas.

    Hold hovedet koldt, disse typer af match du vælger vil I høj grad påvirke dine samlede indtryk.

    Hvis du bruger et bredt match, vil mange mennesker se dit opslag, men din konverteringsrate vil blive lavere. Det er fordi mange af de mennesker der ser dit opslag er mindre interesseret i hvad du sælger. Med andre ord, har du et større publikum men færre konverteringer. På den anden side, har du det rigtige match og de rigtige keyword match sætninger, vil du have et mere præcist publikum og en øget konverteringsrate, og flere mennesker der er interesseret i dit produkt.

    En god konverteringstilgang at tage, er at starte med en eksakt søgeordssætning. Du skal finde ud af, hvad dine kunde kigger efter og eventuelt åbne det op til Bred match.

    Match sætninger

    Keyword match sætning betyder at den “Keyword sætning” vil blive vist i rækkefølge i en søge forespørgsel.

    Så i følgende sætning “Adidas basketball shoes,” er ordene I rækkefølge: “Adidas” er først, “basketball” nummer to, “shoes” er nummer 3.

    Det kan blive en del af en længere søgnings sætning, så længe der er 3 ord skal de være i den rækkefølge.

    p

    Fejl #2: Put alt i den samme kategori.

    I stedet for at opdele keywords baseret på annoncerne, så vil de fleste mennesker gerne have, at alt er i den samme kategori. Hvad dette gør(uanset hvad de søger) er at vise præcis den samme annonce.

    Når du gerne vil lave en søgning og du gerne vil se relevante annoncer, må du matche dine keywords med din annoncekopi. Dette vil mindske din pris pr. klik, men øge din rangering.

    For at få mere at vide om de resterende fire fejl i brugen af Google Ads, er du velkommen til at ringe til os og snakke med en af vores internet marketing eksperter.

    Vores virksomhed kan hjælpe dig med at spore effektiviteten af dine Ads reklamekampagner. Vi kan optimere din markedsføring ved at identificere hvilke af dine kampagner der klarer sig godt, og hvilke der ikke gør.

    Hvis du ikke har tiden eller kompetencen med online reklamer, så lad vores eksperter hjælpe din virksomhed. På vores hjemmeside kan du finde  priser på SEO Optimering på abonnement eller til fast prisaftale.

    På vores hjemmeside kan du finde priser på SEO Optimering på abonnement eller til fast prisaftale.

    Følg os på Facebook: House of SEO

    Har du brug for hjælp til Google Ads, er du velkommen til at tage kontakt til os.

    Brug for hjælp?


    Vi er her for dig

    Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
    Ring til os:

    27 92 92 92 

    Eller send os en mail på info@houseof-seo.dk

    Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op

      Få et tilbud på Adwords til jeres hjemmeside / Webshop

      Vi kan give en fast Adwords optimering pris til din hjemmeside, få et gratis tilbud på Adwords / Google shopping og en analyse af jeres webside på mail.

      Få et gratis tilbud nu!