Landingpage - 100% flere kunder og øget omsætning
En optimeret landingpage til netop det produkt jeres virksomhed vil have fokus på giver flere kunderVi ringer dig op!
Vi ringer tilbage med et godt tilbud!
Landingpage den perfekte markedsføring.
Hvorfor skal jeg bruge en landingpage?
For at kunne forstå brugen af en landingpage er det vigtigt, at man har sat sig lidt ind i hvad SEO optimering er, og hvilken indflydelse denne teknik for ens hjemmeside har, og de besøgende man ønsker på siden. Med en perfekt optimeret landingpage og måske endda flere af dem, kan man målrettet gå efter søgeord og kunder hvorved salget øges.
100% flere kunder der køber jeres produkt.
Vigtige elementer i en landingpage:
Call to Action er helt klart det vigtigste afsnit på en landinpage, det skal være en kort beskrivelse af det produkt som der er blevet søgt på (altså det søgeord som landingpagen er optimeret for), der skal være en mulighed for direkte at købe produktet på siden.
Et eksempel for en landingpage af salget af støvsugere i en butik i Århus:
Vores landingpage er optimeret til “støvsugere i Århus”, det har vi gjort ved kort at beskrive, at vores butiks adresse ligger i Århus og at vi har den helt perfekte støvsuger som kan alt muligt (kort teknisk beskrivelse), der kan sagtens være flere produkter. Man kan også lave det som en shop med billede og en knap “KØB” – “LÆG I INDKØBSKURV” eller en formular – “Kontakt os i dag” for et tilbud – der er mange muligheder.
Øget omsætning ved lokal seo!
Man kan have flere landingpages som er afstemt og optimeret til flere forskellige produkter og søgeord. Det er vigtigt ikke at blande tingene sammen på en landingpage, hold det til eét produkt / søgeord.
Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om hvorvidt jeres virksomhed kan benytte sig af ovenstående metode til at øge kundetilgangen, så er du velkommen til at kontakte os allerede i dag for et uforpligtende tilbud.
Landingpage simpelt forklaret!
Det skal være let at forstå for de besøgende hvad siden går ud på og det der skal være en “call to action” tekst og knap. Det skal være rigtigt nemt for jeres besøgende at kontakte jer via en kontakt formular eller per telefon.
Fokus på produktet

Få en gratis test, kontakt os!
